Subscriu-te Subscriu-te als nostres feed Galeria d'imatges Notícies Calendari
  SKYDIVE EMPURIABRAVA PREMIA LA FIDELITAT DELS SEUS CLIENTS (143 salts gratis el 2011) SKYDIVE EMPURIABRAVA PREMIA LA FIDELITAT DELS SEUS CLIENTS (143 salts gratis el 2011)
        
Benvinguts al centre/escola de PARACAIGUDISME    
Notícies


Notícies
Notícies-Any actual
 Any actual
Notícies-2005
 2005
Notícies-2006
 2006
Notícies-2007
 2007
Notícies-2008
 2008
Notícies-2009
 2009
Notícies-2010
 2010
Notícies-2011
 2011
Notícies-Video daily updates
 Video daily updates
 
Notícies

BOOGIE DE NADAL
 
     
BOOGIE DE NADAL
1 - 2 - 3 - 4
     
 

 

Boogie de Nadal de Skydive Empuriabrava. 

 

Del 24 de Desembre al 1 de Gener.

 

2 Twin Otters, 2 Pilatus Porters, 1 Beech 99 King Air, més de 300 paracaigudistes i 9 dies de bon temps.

 

Fa 21 anys va començar aquest Boogie d´hivern i, desde llavors, cada any tenim alguns dels millors organitzadors de salts en VF i FF per a tots els nivells.

En VF van estar Milko, Reagan i Billy del Regne Unit, Karsten de Suïssa, Thomas Spielvogel d´Alemanya i en Fran i en Felix d´Espanya.

En FF van estar Babylon i Tim Porter.

 

Tampoc va faltar la famosa Rifa i la competició d´Estrella Ràpida de 10. 

 

I, com ha anat el Boogie d´aquest any? Jules, Sarah i Jarno diuen:

 

 

Ha sigut fantàstic!Havia estat en un parell de Boogies anteriorment, però res que es pugui comparar amb tot això, que bé que m´ho he passat, em sentia com a casa i no m´en volia anar, estic pensant seriosament en canviar de feina!!! 

Juliana Bergel

 

La Nit de Cap d´Any ha estat una de les millors de la meva vida! Han sigut unes vacances fantàstiques, podies anar de festa cada nit si volies... però també podies anar a dormir d´hora per poder matinar a l´endemà... Jo vaig fer una mica de tot! 

Sarah Neale

 

 

He fet 44 salts en el Boogie (en 8 dies) i m´ho he passat pipa!!!

He aprés a volar cap avall amb els nois de Babylon i l´ajuda d´en Darren, he fet uns salts super cool amb mono d´ales i també he fet uns salts boníssims en grup. No hi hagut ni un sol salt ni un sol moment on m´hagués agradat estar en un altre lloc...Veure a en Tim Porter preparant tota mena de salts possibles , de deriva, grans formacions...era super guay... i era cada cop millor i millor a mida que anava passant la setmana. He disfrutat com mai! 

Jarno Cordia

 

Tots els dies vam tenir cels serens, tot i que en el primer vol feia una mica de fresqueta, per dir-ho d´alguna manera!

Milko va organitzar un grup de 20 desde el primer dia. Reagan feia grups d´entre 10 i 16 paracaigudistes. Bill, Spieli i Karsten organitzaven grups de 4 a 12 persones. 

 

Al final del Boogie, els paracaigudistes d´experiència mitjana van fer salts de grans formacions a 20 , i amb el grup d´en Milko van acabar fent un salt de 40. Una manera genial de finalitzar el Boogie! 

 

Tots aquells que van estar en grups organitzats van poder fer entre 5 i 8 salts per dia, amb 5 avions i 40 vols diaris! Una gran oportunitat per a fer un gran nombre de salts, depenent de com hagi estat la festa del dia abans!

 

El 30 de Desembre va començar la Competició d´Estrella Ràpida 10 amb 8 equips. Després de tres rondes, "Los Venerables" van quedar en tercer lloc, en segon lloc ""In the Hedge" i en primer lloc "MIX 10". El video que en va sortir es impressionant.  

 

I va arrivar la nit, i amb ella la Rifa, amb magnifics premis per a més de 10.000€.

 

El Primer Premi va ser ni més ni menys que un Paracaigudes Complet, Javelin Odyssey, Sarbre 2, PD Reserve i Cypres 2. El Segon Premi va ser un Atom dev Parachute de France, amb totes les opcions incloses. El Tercer Premi fou un Bloc de 25 salts. I molts premis més, amb tot allò que es necessita per saltar:

Monos de Sonic i Parasport Italia.

Cascs de Bonehead, Parasport Italia, 2K Composites, Gath i Airgun.

Altimetres de Alti2 i Viplo.

Audibles de Larsen and Brusgard.

Samarretes i jerseys de Babylon, Sonic, Mach2, Mirage, PD i Airtec .

DVD's de Babylon.

Blocs de 10 Salts de Skydive Empuriabrava.

Guants.

Olleres .

... i molt més. 

 

Repartint els premis tant ràpid com vaig poder, vaig estar-m´hi gairabé 2 hores! Va estar molt bé.  

 

Després de saltar, tothom esperava al bar amb unes cervesetes, veient els fantàstics videos del dia que montava en Gael Tanguy, i després en Reagan (aquest sóc jo) feia una mica de DJ  i la festa s´acabava per algún lloc d´Empuria.

 

De fet, cada nit hi havia una excusa per a anar de festa (podeu preguntar-li a la Vicky que feia a les 5 de la matinada a la piscina, després de trencar la capa de gel per entrar-hi...i bé, el misteri de la porta de la habitació de la Sarah, que no estava al seu lloc, mai podrà ser resolt)

 

Però la GRAN nit, la de Cap d´Any...bé... Tot va començar a la zona de salts , amb els videos del día d´en Gael, amb mi fent de DJ, i a les 22:30h l´Orange Kiwi ja estava plé de paracaigudistes (aquí en Gael i jo ens tornavem per a posar la música). Tothom saltant i ballant dins i fora del bar. Jo vaig conseguir escapar-me cap a les 4 però i els demés van continuar encara de marxa fins les 9 del matí!     

 

Mentres estic escrivint tot això, estan desmontant la carpa, però aquí continua havent-hi un munt de paracaigudistes que no sembla que tinguin masses ganes de tornar a casa! 

 

Haig de dir que per a mi aquest ha estat el millor Boogie en el que he estat desde fa anys, amb tants salts i tanta gent disfrutant. Ara necessitaré una setmaneta per a recuperar-me!

Espero que poguem veuren´s per Setmana Santa!

 

Podeu trovar més informació sobre events passats, actuals i els que estan encara per arrivar al calendari de www.skydiveempuriabrava.com

 

Regan Tetlow

 
 
 
CENTRE DE PARACAIGUDISME SKYDIVE EMPURIABRAVA - Tel. + 34 972 450 111- infoweb@skydiveempuriabrava.com
Obert tot l'any. Horari: de 9:00 a la posta de sol
  Skydive Empuriabrava in Twitter 
Skydive Empuriabrava in youtube  
 El centre - història
El centre - història-Serveis Serveis
    Instal·lacions
El centre - història-Staff Staff
    Llocs de treball
El centre - història-Llibre d'Or Llibre d'Or
El centre - història-Suggeriments Suggeriments
El centre - història-Salts terapèutics Salts terapèutics
El centre - història-Salts especials/exhibicions Salts especials/exhibicions
El centre - història-Sky Rats Sky Rats
El centre - història-Equips Empuriabrava Equips Empuriabrava
    Fuxion Team
    Empuriagatas
 Escola de paracaigudisme
Escola de paracaigudisme-SALT TANDEM SALT TANDEM
    DVD i fotos
    Preus
    RESERVES TANDEM
    Un REGAL original
    Informació d'interès
    Preguntes freqüents
Escola de paracaigudisme-CURSOS PARACAIGUDISME (iniciació) CURSOS PARACAIGUDISME (iniciació)
    Curs PAC (AFF)
    Curs Mini PAC
    Requisits
    Dates i horaris
    Preus
    OFERTES SPECIALS:
curs PAC + allotjament   
    Contacte i reserves
Escola de paracaigudisme-Després del curs PAC Després del curs PAC
Escola de paracaigudisme-Llibre d'Or Llibre d'Or
 Avançat
Avançat-Tots els preus Tots els preus
Avançat-Després del PAC: Títol A Després del PAC: Títol A
Avançat-Instrucció de vol en formació Instrucció de vol en formació
    Programa
    Preus
    Tunnel Camp
Avançat-Ent. per equips de VF Ent. per equips de VF
    Inner rythm coaching
    Preus
    Tunnel Camp
Avançat-Organització de salts VF Organització de salts VF
    Notícies - Regan's group
    Regan s group Gallery
Avançat-Pilotatge de campana Pilotatge de campana
    El curs
    Calendari
    Preus
Avançat-Instrucció de Freefly Instrucció de Freefly
    Preus
Avançat-Instrucció Wing suit Instrucció Wing suit
    Calendari
Avançat-Instructors Academy Instructors Academy
Avançat-Imatges de paracaigudisme Imatges de paracaigudisme
 Informació
Informació-Tots els preus Tots els preus
Informació-Paracaigudistes Paracaigudistes
    Documentació
    Seguretat
    Material ocasió
Informació-El Temps El Temps
Informació-Com arribar Com arribar
Informació-Allotjament Allotjament
    Alberg
    Hotels
    Apartaments
    Càmpings
    Fora d'Empuriabrava
Informació-Altres activitats Altres activitats
    AVENTURES
    Esportives
    Culturals
    Vida nocturna
Informació-Links Links
JIP Aviació, S.L. - CIF B-17449836 - Sector aeroclub s/n - Apt. 194 -17487 Empuriabrava - contact - Avís Legal i Política de Privacitat

Entitat col·laboradora de la Fundació el somni dels nens          Agència Catalana de Turisme          Costa Brava - Pirineu de Girona          Ajuntament Castello d'Empuries          Girona Convetion Bureau